Digitaal bladeren

Brabantse familiebedrijven verbinden zich aan Bourgondisch ‘s-Hertogenbosch
Auteur:

Brabantse familiebedrijven verbinden zich aan Bourgondisch ‘s-Hertogenbosch

Tijdens de traditionele voorproefavond op maandag 17 juni 2019, de aftrap van een nieuwe editie van Bourgondisch ’s-Hertogenbosch, zijn de handtekeningen gezet voor een driejarige samenwerking met Sligro Food Group en Swinkels Family Brewers. Hiervoor kwamen beide CEO’s, respectievelijk Koen Slippens en Peer Swinkels naar ’s-Hertogenbosch om in aanwezigheid van vele genodigden, waaronder Burgemeester Jack Mikkers, de contracten te ondertekenen.

Edgar Dissel, voorzitter van de Stichting Bourgondisch’s-Hertogenbosch, was verheugd te kunnen mededelen dat deze twee prachtige Brabantse familiebedrijven zich aan het event hebben verbonden. Beide ondernemingen zijn zeer betrokken bij de regio en ’s-Hertogenbosch en dragen Bourgondisch ’s-Hertogenbosch een warm hart toe. De combinatie van de uitstraling die het culinaire evenement heeft en het feit dat veel klanten van beide bedrijven het evenement bezoeken, maakt dat men zich graag hieraan verbindt.

Het bestuur van Bourgondisch ’s-Hertogenbosch, een samenstelling van gedreven vrijwilligers, heeft afgelopen periode hard gewerkt aan het opnieuw verbeteren en innoveren van het evenement. Vanaf de komende editie is het mogelijk om te lunchen op zaterdag en zondag. Daarnaast wordt het Gerritje gedigitaliseerd en zal betaald kunnen gaan worden met een E-card. Het traditionele Gerritje blijft wel de munteenheid.

Foto: v.l.n.r. Koen Slippens (Sligro Food Group), Edgar Dissel (voorzitter Bourgondisch ‘s-Hertogenbosch) en Peer Swinkels van Swinkels Family Brewers.
Fotografie: Gerard Monté

0 Reacties uitgeschakeld voor Brabantse familiebedrijven verbinden zich aan Bourgondisch ‘s-Hertogenbosch 830 19 juni, 2019 073 Culinair, Nieuws juni 19, 2019

Facebook Comments